خب ما باید# بتوانیم خود را با این رفتار طبیعی زمین سازگار کنیم .ما می توانیم جلوی بعضی از مخاطرات را طبیعی را بگیریم،بعضی از مخاطرات را می توانیم کنار بیاییم و برخی را نیز باید# از آن فرار کرد. مثلا می توان با شیوه های مختلف جلوی سیل را گرفت.در مورد زلزله## باید با آن کنار آمد و برای# کنار آمدن هم هیچ راهی جز مقاوم سازی نداریممقاوم سازی و استحکام بنا و توجه به مولفه های محیط طبیعی مهمترین# راهکارهای سازگاری با زمین لرزه است.
زمین لرزه رفتار همیشگی زمین بوده،هست و خواهد بود اما وظیفه ما است که با این رفتار خطرناک زمین که همیشه با آن مواجهیم سازگار شویم.
مثلا نمی توانیم با آتشفشان مقابله کنیم و تنها راهی که برای# ما موجود است این است که از آن فرار کنیم.
دوره ی کهکشانی...ما را در سایت دوره ی کهکشانی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 179